Ostoskori
0
0,0 €
Jenna
"Tilasimme lasit yrityksen logolla ja valmis tuote ylitti odotuksemme.Kaiverrus oli kauniisti ja tasaisesti tehty.
Yhteistyö toimi erinomaisesti ja tuotteet toimitettiin nopeasti ja hyvin pakattuina.
Suosittelen ehdottomasti. :)"
Rölli
"Tilasin yritykselle juomalasit firman logolla.
Tuotteet tulivat nopeasti.
Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja suosittelen muille myös.
Tilaan ehdottomasti uudelleen."
Kiitos !